INTERESTING: Companies Battles to Sponsor Eagles...

Where Eagles dare! Discuss Nigerian related football (soccer) topics here.

Moderators: Moderator Team, phpBB2 - Administrators

VINDAVE
INTERESTING: Companies Battles to Sponsor Eagles...

Post by VINDAVE »

Companies Battle to Sponsor Eagles

http://www.thisdayonline.com/sport

Nigeria's top telecommunication companies are again battling for a chance to associate with Nigerian football as MTN, Globacom and Econet have all sent in proposals to the Nigeria Football Association (NFA) to sponsor the Super Eagles at Tunisia 2004.

"We have proposals from all the companies which the marketing committee are presently studying and we hope to take the best one when we meet for the AGM in Owerri," NFA chairman Ibrahim Galdima told www.kickoffnigeria.com.

"We need all the sponsorship money we can get now because I want to believe that the 100 million naira that the sports ministry gave us as grant for the Nations Cup must now be almost exhausted."

The Eagles Nations Cup budget of six million dollars is in the 2004 budget of the Federal Government but the NFA must ensure they source for money before the FG budget is finally approved much later in the year.

MTN and Globacom had fought out a long and bitter war for the title sponsorship of the Premier and Professional Leagues last year.
omonaija
Egg
Egg

Post by omonaija »

SOUNDS LIKE MUSIC TO MY EARS. HOPEFULLY THE NFA WILL USE THE MONEY FOR WHAT IS SUPPOSED TO
To God be the glory....New Year 2024! Seek him first and all other things shall be added!Thus saith the Lord!
VINDAVE

Post by VINDAVE »

omonaija wrote:SOUNDS LIKE MUSIC TO MY EARS. HOPEFULLY THE NFA WILL USE THE MONEY FOR WHAT IS SUPPOSED TO
My broda, if them try am, TRIAL awaits them at Anti-Corrupt Court.
omonaija
Egg
Egg

Post by omonaija »

VINDAVE wrote:
omonaija wrote:SOUNDS LIKE MUSIC TO MY EARS. HOPEFULLY THE NFA WILL USE THE MONEY FOR WHAT IS SUPPOSED TO
na which one be anti Corrupt Court?? na wa o all these courts just dey pop up at every angle for naija???
To God be the glory....New Year 2024! Seek him first and all other things shall be added!Thus saith the Lord!
MI5
Eaglet
Eaglet

Post by MI5 »

Omonaija,

Na mi be judge for one of those courts for Moshalashi district for Lagos :lol: :lol:

omonaija wrote:
VINDAVE wrote:
na which one be anti Corrupt Court?? na wa o all these courts just dey pop up at every angle for naija???
Soldier of Fortune...
omonaija
Egg
Egg

Post by omonaija »

MI5 wrote:Omonaija,

Na mi be judge for one of those courts for Moshalashi district for Lagos :lol: :lol:

M15,
Abi wetin person wan tok! all of these na ways of choping money for that country! But how come you never sanction them now if you be the judge!

omonaija wrote:
VINDAVE wrote:
MI5
Eaglet
Eaglet

Post by MI5 »

Omonaija,

Na true you talk ohh, you see anyway, avenue, gateway, crossing, tunnel and bridge, boulevard to chop and steal money at will as we see and hear in the NFA every minute na so e bi ohh.. sad but true and there is even more.... :cry: you see my brotha the word sanction na only for UN dat word dey work ohh naija no no di meaning of it becos dey go tell you sey UN dey for New York.... :lol: :lol: :lol:

The only reason why this anti-corrupt courts dey is because someone no get im own share dat is why dem dey expose all of them... Bunch of crooks..

omonaija wrote:
MI5 wrote:Omonaija,

M15,
Abi wetin person wan tok! all of these na ways of choping money for that country! But how come you never sanction them now if you be the judge!

omonaija wrote:
VINDAVE wrote:
Soldier of Fortune...
omonaija
Egg
Egg

Post by omonaija »

M15 wrote: Omonaija,

Na true you talk ohh, you see anyway, avenue, gateway, crossing, tunnel and bridge, boulevard to chop and steal money at will as we see and hear in the NFA every minute na so e bi ohh.. sad but true and there is even more.... you see my brotha the word sanction na only for UN dat word dey work ohh naija no no di meaning of it becos dey go tell you sey UN dey for New York....

:D :D :D :D :mrgreen: Speaketh on my brotha....!
The only reason why this anti-corrupt courts dey is because someone no get im own share dat is why dem dey expose all of them... Bunch of crooks..
VINDAVE

Post by VINDAVE »

omo, da court powerful o! na de court weh deh try Afolabi and him friends right now be that o! the only problem be say, the main people weh I for want make this ACC catch dem still deh fear their faces....
MI5
Eaglet
Eaglet

Post by MI5 »

Vindave,

Dat court no dey powerful kan kan na lie abeg wia di court dey when baba enta office? why e no set am up? Di only reason wey i don state already bi sey someone among dem no get im own cut dat is why dem wan punish all of them naija style...

One thing sha i hope they add NFA and sports ministry officials to their list to be tried when they all come back from Tunisia.. Then i would herald them as doing the right thing... 8)

VINDAVE wrote:omo, da court powerful o! na de court weh deh try Afolabi and him friends right now be that o! the only problem be say, the main people weh I for want make this ACC catch dem still deh fear their faces....
Last edited by MI5 on Tue Jan 06, 2004 1:26 pm, edited 1 time in total.
Soldier of Fortune...
Okpoama-boy
Egg
Egg

Post by Okpoama-boy »

What about the oil companies; abi dem dey only after oil blocks. Please Shell,ChevronTexaco, Agip etc. allow oil money flow now habba!
On the Green turf we shall pick our preys!!!
ruff'n'tuff
Egg
Egg

Post by ruff'n'tuff »

VINDAVE wrote:omo, da court powerful o! na de court weh deh try Afolabi and him friends right now be that o! the only problem be say, the main people weh I for want make this ACC catch dem still deh fear their faces....
Na performance we wan see.
who no know go know.
Thought
Egg
Egg

Post by Thought »

Abeg the obvious be say why na now dem one begin dey hustle sponsorship, a couple of weeks from the tourney?
Real Madrid - The Greatest Club on Earth!
ruff'n'tuff
Egg
Egg

Post by ruff'n'tuff »

Thought wrote:Abeg the obvious be say why na now dem one begin dey hustle sponsorship, a couple of weeks from the tourney?
Backword ever foward never.
who no know go know.